2014 m. spalio 8 d., trečiadienis

Apie mane


Šiek tiek norėčiau Jums prisistatyti, aš esu Neringa.
Studijuoju Vilniaus universiteto Kauno humanitariniam fakultete, verslo vadyba ir administravimas. Esu 4 kurso studentė. 
Šį tinklalapį sugalvojome sukurti, kadangi buvo paskirta užduotis sugalvoti savo tinklaraštį.
Aš su kolege Neringa sugalvojome sukurti tinklaraštį „Patiekalai visai šeimai“
Kaip ir mano kolegei laisvalaikiu man taip pat patinka suktis virtuvėje, tik aš nemėgstu ekspermentuoti. Man labai patinka gaminti desertus. Nes juk gyvenimas nėra kiekvieną dieną saldus. Mėgstu gaminti tai kas jau yra išmėginta, labai retai  sugalvoju paekspermentuoti. Taigi turiu nemažai prikaupusi visokiausių receptų. Turiu vieną silpnybę t.y. receptų knygoms. Kai tik pamatau kažką naujo tai jau turiu būtinai įsigyti.
Į šį tinklalapi daugiau kelsime mano kolegės Neringos receptus, kuriuos ji pati sugalvojo.
Tad tikiuosi nenusivilsite mūsų sukurtu tinklapiu.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą